У системі зовнішнього незалежного оцінювання, починаючи з 2015 року, запроваджуються деякі нові елементи в технології його проведення. Це зумовлено прийняттям Закону України «Про вищу освіту», необхідністю забезпечення додаткових гарантій рівного доступу до вищої освіти усім абітурієнтам. Серед новацій зокрема передбачено, що сертифікаційні роботи з української мови і літератури, математики матимуть два рівні складності, результати зовнішнього незалежного оцінювання будуть визначатися за
... Читати далі »
Миколаївська область, м. Миколаїв Круковський Ярослав Питання №1911 від 09.06.2014р. Скажите, пожалуйста, если я не выбрал одну из дисциплин для сдачи ВНО (по специальности направления подготовки "Программная инженерия" на сайте МОН можно было сделать выбор между иностранным и физикой, а, как оказалось, КПИ требует только физику), можно ли зарегистрироваться дополнительно на сдачу физики 18 июня? Ні. Внесення змін до переліку предметів тестування було можливе до 19 березня 2
... Читати далі »
Методи виховання-це способи педагогічної діяльності, які спрямовані на реалізацію мети виховання. Вони передбачають сумісну взаємопов’язану діяльність вихователів, вихованців, сім’ї, класного колективу та інших учасників виховного процесу з метою формування переконань, навичок поведінки людей. Прийоми виховання-складова частина методу, що забезпечує застосування його в певних умовах. Методи та прийоми можуть переходити один в один. Але їх слід відр
... Читати далі »
організації роботи в закладах освіти з сім’ями, які опинилися
в складних життєвих обставинах
І. Загальні положення
Даний Порядок, розробка якого здійснювалась на підставі нормативно-правових документів, що регламентують діяльність суб'єктів соціальн
... Читати далі »
Фразеологія (від грец. phrasis — вираження, logos — вчення) — розділ мовознавства, в якому вивчають¬ся лексично неподільні поєднання слів. Фразеологією нази¬вають також сукупність властивих мові усталених зворотів і висловів. Одиниця фразеологічної системи називається фразео¬логізмом і визначається як лексико-граматична єдність двох і більше нарізно оформлених компонентів, граматично оформлених за моделлю словосполучення чи речення, яка, маючи цілісне значення, відтворюється в мові за тра
... Читати далі »
(відповідно до спільного наказу Міністерства освіти і науки України від 14 червня 2006 р. № 1983/388/452/221/556/596/106 „Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах”, зареєстрованого в Мін’юсті України 12 липня 2006 р. за № 824/12698 та наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2006 р. № 864 „Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, с
... Читати далі »
1. Стан здоров’я і розвиток учня. 1.1.Загальна оцінка стану здоров’я учня. (за даними медичної картки) 1.2.Ознаки підвищеної нервозності (відсутні; підвищена втомлюваність, понижена працездатність; подавлений настрій; підвищена збудливість; спалахи гніву; агресивне ставлення до однолітків, учителів; уникнення контактів, спільних справ, схильність до руйнівних дій, садизм, інші вияви). 1.3.Шкідливі звички (палить, вживає спиртні напої, вживає токсико - наркотичні речов
... Читати далі »