Моніторингова система управління якістю освіти передбачає не тільки отримання об’єктивної і достовірної інформації про стан профільної освіти на різних рівнях, але й : - встановлення причин невідповідностей результату цілям; - дослідження й коригування факторів, які впливають на якість освітнього процесу; - короткотермінове прогнозування розвитку особистості . Корекційно-прогностична робота вчителя включає: - збагачення змісту навчального матеріалу; - ко
... Читати далі »
Практика показує, що в більшості випадків загальноосвітня школа сільської місцевості вибирає один профіль навчання, який як правило, не може задовольнити індивідуальні освітні проблеми всіх школярів. Концептуальною основою різних моделей профільного навчання визначено право учнів вільно творити себе, виходячи із власних здібностей. Урахування особливостей освітнього процесу загальноосвітньої школи сільської місцевості та соціокультурного середовища села дозволило науковцям Полтавсь
... Читати далі »
Випускник сучасної школи, який буде жити і працювати в новому тисячолітті в постіндустріальному суспільстві, повинен уміти самостійно, активно діяти, приймати рішення, гнучко адаптуватися до умов життя, що змінюються, володіти високим рівнем толерантності. Одним із найважливіших завдань, що стоять перед освітою, є оволодіння інформаційними та телекомунікаційними технологіями для формування загальноос
... Читати далі »
Ключові поняття: педагогічний всеобуч, класний керівник, соціальний педагог, взаємодія школи та родини (функції, задачі, організація), мікроклімат родинного виховання, урахування індивідуальних особливостей, психолого-педагогічна просвіта батьків, «складні» родини, комплекс психолого-педагогічних методів, форми роботи з батьками.