Понеділок, 20.05.2024, 08:43

МО вчителів

Приветствую Вас Гість

Поиск

Пользовательского поиска
Ccылки



Учет
Яндекс.Метрика

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Меню сайта
Наш опрос
На якому рівні Ви володієте англійською мовою ?
Всього відповідей: 559
Главная » 2009 » Квітень » 12 » Освітній моніторинг
Освітній моніторинг
10:37
Моніторингова система управління якістю освіти передбачає не тільки отримання об’єктивної і достовірної інформації про стан профільної освіти на різних рівнях, але й :
- встановлення причин невідповідностей результату цілям;
- дослідження й коригування факторів, які впливають на якість освітнього процесу;
- короткотермінове прогнозування розвитку особистості .
Корекційно-прогностична робота вчителя включає:
- збагачення змісту навчального матеріалу;
- корекція календарно-тематичних планів;
- розробка корекційно-технологічних карт;
- планування індивідуальних програм та планів розвитку учнів;
- впровадження системи корекційних індивідуальних та групових занять;
- педагогічний супровід учнівської самоосвіти;
- залучення учнів до самоаналізу і рефлексії;
Розвиток особистості, збагачення інтелектуального потенціалу учнів у процесі корекції знань забезпечується добором дидактичного матеріалу підвищенного рівня складності і розвитку. Повторення і закріплення вивченого шляхом залучення до виконання таких видів робіт, які потребують не лише відпрацювання певних вмінь і навичок на репродуктивному рівні, а й аналізу , синтезу, системного сприйняття фактів і явищ, переведення теоретичних відомостей у практичні дії.

Технологічна карта корекційно-прогностичної роботи з учнями за результатами моніторингу

Тема Теми,
Ідеї
\основ-
ний зміст
навчаль-
ного ма-
теріалу\ Вміння
І навич-
ки,які
потре-
бують
корек-
ції,
вдос-
кона-
лення
Теми,
інфор-
мація
для розвитку
учня Додат-
кова
інфор-
мація
для учнів з висо-
ким
рівнем
Інди-
віду-
альна,
творча
робота
на уроці
та в
поза-
уроч-
ний
час.
Само-
оцінка
учнем
влас-
ної
діяль-
ності
Поточне
оціню-
вання Тема-
тичне
оціню-
вання Підсумок

В процесі коригування компетентнісного рівня учнів доцільно використовувати такі види діяльності:
- розв’язання проблемно-пізнавальних задач;
- аналіз проблемних ситуацій;
- тренінги за опорними схемами та конспектами;
- опитування за картами з прогнозованими завданнями;
- опрацювання конструктивних, аналітичних, проблемно-пошукових тестів;
- виконання творчих завдань тощо.

Анкета для здійснення самоконтролю і самоаналізу

1.Матеріал \теми програми\, які засвоєно недостатньо.

2.Вміння і навички, яких мені бракує для успішного здійснення навчальної діяльності.

3.Що заважає моєму просуванню до бажаного результату:
- відсутність позитивної навчальної мотивації на уроках;
- несприятливий психологічний мікроклімат на уроці \міжособистісні стосунки «учитель- учень»\;
- труднощі в засвоєнні навчального матеріалу;
- уміння ставити, коригувати й досягати наміченої мети;
- відсутність навичок самоконтролю;
- інші фактори.
4.Якої допомоги я потребую?

5.Чи задоволений отриманим результатом?

Створення програми самореалізації учня

Програма самореалізації створюється за такими компонентами:
1.Цільовий банк дій \постановка мети, структурно-часова модель\.
2.Банк інформації алгоритм пошуку, теоретичні викладки\.
3.Методичне керівництво досягненнями поставленої мети\система роботи з рефлексії, форма, обсяг\.

Програму самореалізації проектують з урахуванням надпрограмних знань \85%\.Добираючи завдання вчитель піклується про те, щоб вони були вмотивованими, творчими, інтригуючи ми, не тільки поглиблювали знання учня з предмета , а й ширше охоплювали сам предмет вивчення у зв’язку з явищами суспільного життя.Навчальні програми самореалізації спрямовують учня на дослідницьку діяльність, пошук додаткової інформації з довідників, переодіки, монографій відомих учених.
Програма самореалізації особистості учня не є обов’язковим комполнентом програмно-методичного забезпечення, учні обирають її відповідно до своїх нахилів, зацікавленості, бажань.

Просмотров: 1332 | Добавил: informator | Рейтинг: 2.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]