1. Виявлення дітей та учнів, схильних до правопорушень, вживання алкогольних напоїв, наркотичних та психотропних речовин, схильних до бродяжництва та жебрацтва, проявів жорстокості та насилля, які мають проблеми в поведінці, ознаки емоційних розладів, схильні до аутоагресивної, самоушкоджуючої або суїцідальної поведінки та мають труднощі в навчанні і вихованні. 2. Визначення причин труднощів дітей та учнів різних категорій "групи ризику", індивідуальна діагностика „важковиховуваних”. ... Читати далі »
Психологічний клімат у педагогічному колективі навчального закладу детермінується низкою соціальних, соціально-психологічних, особистісних і педагогічних чинників. Я погоджуюся з думкою Н.В.Хованець про те, що особливе значення має фактор особистісної орієнтованості всього різнобарв’я педагогічної діяльності та організаційно-методичної роботи: реалізація демократичних принципів управління й професійного спілкування, гуманізація взаємин по “горизонталі” т
... Читати далі »
Оскільки, розвиток соціально активної особистості набуває сьогодні особливого значення, то виникає гостра потреба у визначенні основних засад, цілей, напрямів, змісту, форм і методів виховання, що цілеспрямовано та ефективно забезпечували б процес розвитку і становлення особистості, здатної само реалізуватися в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал, носій культури.
Новий Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти.
... Читати далі »
Відомо, що найбільш узагальненим поняттям
соціального підростання та розвитку дитини є соціалізація.
Соціалізація
означає суспільний процес поєднання потреб та домагань особистості(свідомості,
почуттів, здібностей та ін.).Цілеспрямований вплив здійс
... Читати далі »
Методи виховання-це способи педагогічної
діяльності, які спрямовані на реалізацію мети виховання. Вони передбачають
сумісну взаємопов’язану діяльність вихователів, вихованців, сім’ї, класного
колективу та інших учасників виховного процесу з метою формування переконань,
навичок поведінки людей.
Выпускники украинских школ смогут заработать 50 000 своими знаниями по экономике и финансам С 1 февраля в Украине стартовала всеукраинская экономическая олимпиада для выпускников средних школ «Финансовый гений». В отлич
... Читати далі »
Згідно з листом Міністерства освіти і науки України звертає увагу на недопущення перевантаження учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів та шкіл-дитячих садків надмірним обсягом домашніх завдань. Обсяг домашніх завдань визначається згідно з Державними санітарними правилами і нормами влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01). Так, у 1-му класі домашні завдання не задаються. ... Читати далі »