Середа, 08.05.2024, 12:02

МО вчителів

Приветствую Вас Гість

Друзья сайта



Учет
Яндекс.Метрика

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Меню сайта и поиск

ПОШУК:
Пользовательского поиска

Английский язык
Наш опрос
На якому рівні Ви володієте англійською мовою ?
Всього відповідей: 559

Политика конфиденциальности и политика в отношении файлов cookie в рекламных продуктах Google
Что представляют собой файлы cookie рекламных продуктов DoubleClick DART?
Файлы cookie рекламных продуктов DoubleClick DART используются Google в объявлениях, показываемых на веб-сайтах издателей AdSense для контента. Когда пользователь посещает веб-сайт издателя AdSense и либо просматривает объявление, либо нажимает на него, в браузере этого пользователя может быть сохранен файл cookie. Благодаря данным, собираемым из этих файлов cookie, издатели AdSense смогут улучшить показ объявлений и более эффективно управлять ими на своих сайтах и по всей сети.
Что следует указать в политике конфиденциальности?
Ваша политика конфиденциальности должна содержать следующую информацию о Google и файлах cookie рекламных продуктов DoubleClick DART.
• Компания Google как сторонний поставщик использует файлы cookie для показа объявлений на вашем сайте. 
• Использование компанией Google файлов cookie DART позволяет показывать вашим пользователям объявления при посещении как вашего сайта, так и других сайтов в Интернете. 
• Пользователи могут отказаться от использования файлов cookie DART, посетив страницу с политикой конфиденциальности для объявлений и сети партнерских сайтов Google. 
Мы не можем предложить определенные формулировки для политики конфиденциальности, поскольку веб-сайты издателей не одинаковы, так же как и законы в разных странах. Тем не менее вы можете просмотреть такие ресурсы, как Network Advertising Initiative (NAI), где предлагается следующая формулировка относительно сбора неличных данных.
Для показа объявлений на нашем веб-сайте мы пользуемся услугами сторонних рекламных компаний. Эти компании могут использовать информацию (за исключением вашего имени, адреса, адреса электронной почты или номера телефона) о ваших посещениях этого веб-сайта и других веб-сайтов с целью предоставления наиболее релевантных объявлений о товарах и услугах. Чтобы получить дополнительную информацию о такой практике и о вариантах непредоставления этой информации данным компаниям, нажмите здесь.
Дополнительную информацию можно найти в приложении А документа Саморегулирующие принципы NAI для издателей (в формате PDF). Обратите внимание, что NAI может изменить этот пример формулировки в любое время.
Google пропонує набір рекламних послуг через наші програми AdWords та AdSense із метою показу найбільш корисних та релевантних об’яв в Інтернеті. Ці об’яви відображаються на сайтах Google і відповідних служб, а також на партнерських веб-сайтах тематичної мережі Google. Показ об’яв відбувається, перш за все, на основі пошукових запитів або вмісту сторінки, яку Ви переглядаєте. Здійснюючи показ об’яв на основі інтересів, ми пропонуємо корисні інструменти для перегляду інформації, що збирається та використовується для показу об’яв, та керування нею. Щоб захистити конфіденційність, ми дотримуємося трьох основних принципів під час показу об’яв, указаних нижче. 
• Прозорість – ми надаємо детальну інформацію про нашу рекламну політику та діяльність. 
• Вибір – ми надаємо інноваційні способи перегляду та вимкнення рекламних файлів cookie, а також керування ними. 
• Відсутність особистої інформації – без Вашого дозволу ми не збираємо особисту інформацію й не здійснюємо на її основі показ об’яв. 
У політиці конфіденційності Google викладено наш підхід до обробки особистої інформації, яка вказується під час використання продуктів і служб Google, зокрема відомостей, що надаються під час використання наших рекламних служб. Окрім того, політика конфіденційності для об’яв Google і тематичної мережі Google, а також окремі примітки про збереження конфіденційності для служб Google містять відомості про заходи щодо забезпечення конфіденційності, пов’язані з нашими рекламними послугами. Google також пропонує послуги з розміщення реклами за допомогою програми DoubleClick. Щоб отримати докладнішу інформацію, ознайомтеся з нашими заходами із забезпечення захисту конфіденційності, пов’язаними з використанням рекламних продуктів DoubleClick. Щоб отримати додаткові відомості про підхід YouTube до реклами, див. статтю Реклама на YouTube та Ваші права. 
Вимкнення рекламних файлів cookie
Google використовує файли cookie для підвищення ефективності використання Інтернету, зокрема показу більш релевантних об’яв. Докладніше про використання Google рекламних файлів cookie. 
Користувач може будь-коли відмовитися від використання файлів cookie DoubleClick (для партнерських веб-сайтів AdSense, послуги розміщення об’яв DoubleClick та деяких служб Google, що використовують файл cookie DoubleClick), натиснувши кнопку вгорі. Google також пропонує декілька варіантів для постійного збереження налаштувань вимкнення файлів cookie у своєму веб-переглядачі. Google також дозволяє рекламодавцям третіх сторін здійснювати показ об’яв у тематичній мережі Google. Використовуючи інструмент, створений Network Advertising Initiative, можна вимкнути одночасно декілька файлів cookie, що належать серверам та мережам третіх сторін. (Google також використовує файли cookie для Google Analytics і відстеження переходів. Докладніше про це див. у розділі поширених запитань нижче.) 
Поширені запитання щодо рекламних послуг і конфіденційності
Яким чином Google захищає мою конфіденційність, коли йдеться про рекламу?
Захист конфіденційності – це одне з наших пріоритетних завдань; ми чітко повідомляємо про те, яку інформацію ми збираємо, і як використовуємо її для показу релевантних об’яв. Ми також пропонуємо споживачам вибирати, яку інформацію надавати нам. Ми також намагаємося полегшити перегляд, керування та відмову від використання об’яв на основі інтересів, показ яких здійснюється на партнерських веб-сайтах AdSense і деяких сайтах Google. Ми не будемо збирати, продавати чи розголошувати особисту інформацію, отриману за допомогою рекламних файлів cookie, без Вашої чітко висловленої згоди. 
Яку інформацію використовує Google для показу об’яв?
Ми здійснюємо показ об’яв на власних веб-сайтах, використовуючи програму AdWords, а також на сайтах деяких служб за допомогою технології AdSense. Об’яви також відображаються на партнерських веб-сайтах через програму AdSense. Для показу релевантних об’яв використовуються різні способи. 
За умовами програми AdWords показ об’яв здійснюється на основі предмета пошуку. Наприклад, якщо в пошуковій системі здійснюється показ за словом «гольф», відображатимуться об’яви, пов’язані з цим видом спорту. Релевантність об’яв також визначається за географічним принципом на основі IP-адреси. Якщо Ви живете в Бостоні і шукаєте службу таксі, Вам потрібні такі служби в Бостоні, а не, скажімо, у Лондоні. 
За умовами програми AdSense показ об’яв здійснюється на основі вмісту веб-сайту, який переглядається. Наприклад, якщо Ви відвідуєте веб-сайт, присвячений садівництву, об’яви, розміщені на цьому сайті, можуть бути пов’язані із садівництвом. Окрім того, можуть відображатися об’яви на основі інтересів. Коли Ви переглядаєте наші партнерські веб-сайти або веб-сайти Google, що використовують файли cookie DoubleClick, наприклад YouTube, Google може розміщувати файл cookie DoubleClick у Вашому веб-переглядачі, щоб визначати типи відвіданих сторінок або переглянутого вмісту. На основі цієї інформації Google пов’язує веб-переглядач із релевантними категоріями інтересів і використовує ці категорії для показу об’яв на основі інтересів. Наприклад, якщо Ви часто відвідуєте туристичні веб-сайти, Google може відображати більше об’яв, пов’язаних із подорожуванням. Окрім показу об’яв на основі категорій інтересів, Google також дозволяє рекламодавцям здійснювати показ об’яв на основі попередньої взаємодії користувачів із їхніми веб-сайтами, наприклад на основі відвідувань цих сайтів. Рекламодавці не можуть використовувати цю технологію для ідентифікації Вашої особи, але вона дозволяє їм здійснювати показ більш релевантних об’яв для користувачів, які раніше відвідували їхні веб-сайти. Для надання релевантної реклами деякі сайти та служби (наприклад веб-сайти соціальної мережі), які використовують програму AdSense, також можуть використовувати інформацію, яка не ідентифікує Вашу особу, наприклад демографічні дані. Google не асоціює категорії інтересів особистого характеру з веб-переглядачем (наприклад категорії на основі расової чи релігійної належності, сексуальної орієнтації, стану здоров’я або важливої фінансової інформації) та не використовуватиме їх під час показу об’яв на основі інтересів. 
Яку інформацію використовує YouTube для показу об’яв на основі інтересів?
Використовуючи файл cookie DoubleClick, YouTube також здійснює показ об’яв на основі інтересів на своєму сайті, щоб забезпечити їх релевантність. Категорії інтересів визначаються на основі даних про відвідування користувачами веб-сайтів, що використовують програму AdSense, а також інформації про відеозаписи, які переглядаються, або виконувані дії (наприклад звантаження файлів) на сайті YouTube. За допомогою файлу cookie DoubleClick веб-переглядач пов’язується з релевантними категоріями інтересів, що дозволяє використовувати ці категорії для показу об’яв на основі інтересів. Ми не поєднуємо інформацію облікового запису YouTube або Google із даними файлу cookie для показу об’яв на основі інтересів. Для отримання додаткових відомостей див. статтю Реклама на YouTube та Ваші права. 
Як змінити налаштування своїх об’яв для використання функції показу об’яв на основі інтересів?
Категорії інтересів визначаються на основі даних про відвідування партнерських веб-сайтів AdSense і Google, які використовують файли cookie DoubleClick (зокрема YouTube). За допомогою менеджера налаштувань об’яв можна змінювати налаштування своїх об’яв, додаючи відповідні категорії інтересів. Також можна видаляти будь-які категорії інтересів, які Вам не підходять, і Google більше не використовуватиме їх для показу об’яв на основі інтересів. Внесені до налаштувань об’яв зміни можуть бути активовані не відразу, оскільки на їх обробку потрібен деякий час. 
Як вимкнути функцію показу об’яв на основі інтересів?
Якщо Ви не бажаєте отримувати рекламу на основі інтересів, можна завжди натиснути кнопку «Вимкнути» у верхній частині цієї сторінки або кнопку «Вимкнути» на сторінці менеджера налаштувань об’яв. Google також пропонує декілька варіантів для постійного збереження налаштувань вимкнення файлів cookie у своєму веб-переглядачі. Після вимкнення файлів cookie Google не збиратиме інформацію про категорії інтересів, а Ви не отримуватиме рекламу на основі інтересів. Проте Ви переглядатиме таку саму кількість об’яв, як і раніше, а Google може продовжити показ релевантних об’яв на основі вмісту веб-сторінки чи іншої неособистої інформації. Наприклад, якщо Ви відвідуєте сайт, пов’язаний із садівництвом, Google може визначити вміст веб-сайту і автоматично здійснити показ об’яв на тему садівництва для всіх відвідувачів, не використовуючи файли cookie. Окрім того, показ об’яв на пошукових веб-сайтах Google або партнерських веб-сайтах програми AdSense для пошуку може також відбуватися на основі введених пошукових термінів. 
Як Google використовує файли cookie для показу об’яв?
Файл cookie – це фрагмент тексту, що надсилається із серверів веб-сайту і зберігається у веб-переглядачі. Як і більшість веб-сайтів і пошукових систем, Google використовує файли cookie з метою покращення ефективності роботи в Інтернеті та показу релевантних об’яв. 
Google використовує файли cookie DoubleClick на партнерських веб-сайтах AdSense і сайтах деяких служб Google для показу більш релевантних об’яв в Інтернеті та обмеження кількості показів однакових об’яв. Коли користувач відвідує веб-сайт, переглядає або натискає об’яву, підтримувану рекламними службами Google, у його веб-переглядачі може бути збережено файл cookie. Цей рекламний файл cookie буде збережено у веб-переглядачі як такий, що надійшов від домену «doubleclick.net». 
Після встановлення файлу cookie у веб-переглядачі Google отримує можливість збирати інформацію про його взаємодію з певною об’явою. Ця інформація записується в журнал, який виглядає приблизно так: 
time: 06/Aug/2008 12:01:32
ad_placement_id: 105
ad_id: 1003
userid: 0000000000000001
client_ip: 123.45.67.89
referral_url: "http://youtube.com/categories"
У полі «time» вказується час показу об’яви. У полях «ad placement id» та «ad id» указується рекламна кампанія й конкретна об’ява, що розглядається. У полі «userid» зазначається рекламний файл cookie, який здійснює ідентифікацію веб-переглядача. У полі «client IP» зазначається адреса протоколу Інтернету (IP) користувача. У полі «referral URL» указується URL-адреса сторінки, на якій розміщувалася ця об’ява. У журнали також вносяться записи про кліки чи звернення до об’яви за допомогою веб-переглядача користувача . 
Ця інформація дозволяє Google здійснювати показ об’яв, що відповідають інтересам користувачів, контролювати кількість показів кожної об’яви та визначати ефективність рекламних кампаній. Кожен, хто не бажає переглядати об’яви такого рівня релевантності, може вимкнути рекламні файли cookie. Вимкнення файлів cookie стосуватиметься лише переглядача, який використовується після натискання кнопки «Вимкнути». 
Як Google використовує файли cookie для Google Analytics?
Google Analytics є безкоштовним інструментом веб-аналітики Google, який допомагає власникам веб-сайтів аналізувати дані про те, як відвідувачі взаємодіють з їхніми веб-сайтами. Google Analytics збирає інформацію анонімно і на зразок вивчення відбитків ніг на піску досліджує «сліди» відвідувачів веб-сайту, не встановлюючи їх особу. Для відстеження взаємодії відвідувачів з веб-сайтами інструмент Analytics використовує власні файли cookie. Файл cookie використовується для збереження інформації, наприклад, про час поточного відвідування, попередні відвідування певного сайту, а також про те, з якого сайту відвідувач перейшов на певну веб-сторінку. Користувачі Google Analytics можуть переглядати різноманітні звіти про взаємодію відвідувачів з їхніми веб-сайтами і використовуючи ці відомості покращувати свої сайти, а також способи їх знаходження. Для кожного веб-сайту використовується інший файл cookie, і діяльність відвідувачів не відстежується в межах кількох веб-сайтів. Використання інструмента Analytics вимагає від власників веб-сайтів оновлення політики конфіденційності, яка повинна містити відповідну примітку про використання Analytics. Для вимкнення файлу cookie цього типу можна скористатися повідомленням веб-переглядача про те, що файл cookie надіслано, яке дозволяє щоразу відхиляти встановлення файлів cookie. 
Як Google використовує файли cookie для відстеження переходів?
Google використовує файли cookie, щоб допомагати підприємствам, що купують об’яви Google, визначати кількість користувачів, які натискають їхні об’яви і в результаті купують їхні продукти. Файл cookie для відстеження переходів установлюється на веб-переглядач, коли користувач натискає об’яву, що показується Google, якщо рекламодавець увімкнув функцію відстеження переходів. Термін дії цих файлів cookie спливає через 30 днів, і вони не містять інформації, яка може ідентифікувати особу. Якщо термін дії файлу cookie ще не минув, коли користувач відвідує певні сторінки веб-сайту рекламодавця, Google і рекламодавець зможуть визначити, що користувач натиснув об’яву та перейшов на цю сторінку. Кожний рекламодавець отримує особливий файл cookie, тому жодний файл cookie неможливо відстежити на веб-сайтах рекламодавця. Якщо потрібно вимкнути файли cookie для відстеження переходів, можна налаштувати свій веб-переглядач на блокування файлів cookie з домену googleadservices.com. 
Яку інформацію використовує Google для показу об’яв на Gmail?
Google сканує текст повідомлень Gmail із метою фільтрування спаму та виявлення вірусів. Система фільтрування Gmail також здійснює пошук ключових слів у повідомленнях електронної пошти користувачів, які потім використовуються для вибору і показу об’яв. Коли користувач натискає повідомлення електронної пошти, комп’ютери сканують текст повідомлення й відразу відображають релевантну йому інформацію. Після закриття повідомлення показ об’яв припиняється. Цей процес є повністю автоматичним, і встановлення відповідності між об’явами та вмістом Gmail не вимагає залучення людей. 



Политика конфиденциальности