Моніторингова система управління якістю освіти передбачає не тільки отримання об’єктивної і достовірної інформації про стан профільної освіти на різних рівнях, але й : - встановлення причин невідповідностей результату цілям; - дослідження й коригування факторів, які впливають на якість освітнього процесу; - короткотермінове прогнозування розвитку особистості . Корекційно-прогностична робота вчителя включає: - збагачення змісту навчального матеріалу; - ко
... Читати далі »
Практика показує, що в більшості випадків загальноосвітня школа сільської місцевості вибирає один профіль навчання, який як правило, не може задовольнити індивідуальні освітні проблеми всіх школярів. Концептуальною основою різних моделей профільного навчання визначено право учнів вільно творити себе, виходячи із власних здібностей. Урахування особливостей освітнього процесу загальноосвітньої школи сільської місцевості та соціокультурного середовища села дозволило науковцям Полтавсь
... Читати далі »