Мета : організувати роботу на уроці над засвоєнням даної теми, навчити визначати головне й залежне слова в словосполученні, формувати комунікативну компетентність через розвиток мовлення учнів, інформаційну компетентність через залучення до різних джерел інформації, продовжити роботу над формуванням навичок самоперевірки; розвивати вміння учнів виділяти словосполучення серед інших поєднань слів, будувати й аналізувати словосполучення від слова й речення; виховувати любов до природи . Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь і навичок. Форми і методи роботи на уроці : робота в групах , усна робота, гра, бесіда, метод «Мікрофон», творча робота. Обладнання: записи речень, мультимедійна дошка , ноутбук, «чарівний мішечок» з предметами , лінгвістична казка ( презентація) Очікувані результати : Після уроку учні зможуть: 1.аналізувати словосполучення , розрізняти головне і залежне слова; 2. доречно використовувати в усному і писемному мовленні; 3. правильно будувати словосполучення; 4. розрізняти словосполучення від інших поєднань слів.