Дотепер проблема використання завдань з життєвим змістом розглянута не зовсім повно. Не розглянуті можли- вості формування умови задачі на основі відеозьомки, кінофільмів, не досить повно використовуються комп’ютерні технології під час моделювання умови задачі. Варто поєднувати не лише вищезгадані технології, але й використовувати описи реальних подій для формування задачі з життєвим змістом, формувати умови задач не лише вчителю, а й залучати до цього учнів, використовувати навчальний експеримент та експериментальні задачі, нестандартні, творчі задачі, складання яких ґрунтується на винаходах. Тільки поєднавши, почергово використовуючи ці технології, можна досягти повного розуміння учнями процедури розв’язування задач, допомогти отримати їм знання для розв’язування схожих життєвих завдань, розвиваючи під час їх розв’язування пізнавальний інтерес учнів, і, таким чином, досягти природничо-наукової компетентності дітей. Для ефективного набуття компетентностей у процесі навчання фізики вчитель звертається до активних методів навчання, зокрема дослідницького. Дослідницький підхід використовується в усіх формах навчальної роботи: лекціях, практичних і лабораторних заняттях, при організації самостійних робіт, при роботі над учнівськими проектами.